ANGRY BIRD YG TERBARU KOT~~ GASING VERSION

ASSALAMUALAIKUM..

kali neh neh aku nak habaq dekat hangpa semua pasai 
permainan angry biry..
jika sebelum neh aku ada crita pasal 

ANGRY BIRD : DARI PERSPEKTIF DAKWAH DAN TARBIAH
nak tgk?? SINI
TETAPI kali neh pasal permainan kesukaan ramai neh
bukan bentuk permainan di laptop ..handphone 
tapi
ANGRY bird GASING VERSION...
stakat neh aku jumpa dkat Penang ::--> pasa malam kepala batas

ne haa... terbaek lah..
rupe macm gasing pon ada lagi weii

tudiaa siap pusing2 keluaq lampu lagi...haha

ni haa...pergh!!!

haha...

ni laa..yg aku nampak kalu dkat kedai @ pasa malam 
memg ade 3 ekor aja ..lain xkeluar stok lagi kot


dan gmbar bawah neh aku amik dari google. 

semart!!!

buat pizza weh

nurkilan manusia kreatif

enjoy yourself~





12 comments:

ayiel said...

waahhhhh!!! comeyyyyy~

aku nak cari nanti

-ada kat penang je ke??-

Unknown said...

muna:: mmg comel la bnda neh...
stakat neh mmg aku jumpa dkat penang la. perak xde lagi kot..xpna nampak pon kat pasa malam...haha

lia:: haha tau xpa..mmg comel

paihujey said...

beli banyak2 la..jual kat tempat yg takde orang jual lagi..hehe


sudikan membantu saya untuk memenangi iPad 2 dengan menekan butang Tweet, Like dan +1 di akhir entry ini..http://paihujey.com/blog/apakah-gadget-impian-pilihan-aku/

Unknown said...

haha..itu memg cara terbaiklahh kan...

Muhammad Adam bin Roslan said...

smart.. rasa nak bli gak la.. haha

Unknown said...

haha..beli aja la adam oii...kalu jumpa

smilenajah93 said...

wahhhh ! ak nk jugaaaa ! aidil ! belikan untuk ak ! hehe ~

Unknown said...

alarr kIM...aku jumpa bnda neh dkat penang aja...suruh la membe2 penang belikan.....haha

smilenajah93 said...

aulaaaa ~ awat x beli sourvnir utk ak , nk majuk la mcm nie :P sob sob ~

Unknown said...

alahai KIM....usah merajok...xmanis...haha...
beli utk kau?? adik aku pon xdapat lagi laa.

DeeJayHan-Blog said...

tukar link yu

suraya binti mohd salleh said...

salam..
bape ringgit beli nie??
kt sini d0rg jual rm4 @rm5