RUMAH KATA PERGI >> UIA GOMBAK AKU MARI

ASSALAMUALAIKUM

cuti sudah habes bro!!!
3 bulan cuti lama weii
macm2 aku buat haa

lepas neh akan mendaftar di UIA GOMBAK
tapi bukan sbagai pelajar degree
tapi sebagai pelajar ASASI
masih lagi asasi weii
cumanya ASASI ECONOMICS AND MANAGEMENT SCIENCES
diberikan kelebihan utk belajar di gombak
lain2 asasi di PETALING JAYA


pintu gerbang UIA Gombak

maps..

dan
inilah MAHALLAH MARYAM
tempat aku akan duduki..
menginap disini
macm mana keadaan 
xtau laa
wallahua'lam
kena tinjau dulu haa






sewaktu cuti yang panjang neh 
pelbagai perkara dibuatnya 
xreti duduk diam dkat rumah ler
pergi berjalan2 sesaje

pergi rumah keluarga ankat kat ulu yAm
pergi ulu chepo :: mandi n bbQ
pergi taiping berkali2 : kenduri fadhil n bjalan2
pergi konsert maher zain :: free oww
pergi beli belah kat pusat beli blah,,
nii haa antara bnyak2 buku yg terbeli semasa cuti
habes kat sini je duit2 haa
jelajah dari popular ke mph ke kedai buku biasa
dari jusco ke ipoh prade
sampai org2 dkat situ knai aku ler,,,,,haha
ni buku2 cerita sahabat2 rasulullah s.a.w

ni menarik jgak oww

kalau diikotkan memang bnyak duit habess laa kan dkat buku2 neh sesaje
tuh belom kess tgk wayang lagi..haha
belonm kes bersama sahabat dan keluarga tersayang lagi..
mau kokak jadinya yopp
tapi tuh lebey kurg je kot
macm2 benda dibelinya 
tapi sayang perkara utama yg nak dibeli masih xtercapai..haha
tunggu je kejap lagi..insyaALLAH dapat

cuti neh jugak lerr aku tolong bapak aku niaga,,
macam2 kes orang aku jumpa..haha
perangai manusia macm2 ow..
xkira tua muda.. manusia xkan sama.
tapi bagosnya..pengalaman itu diraih utk masa depan yang berguna

banyak rang cakap "eh aidil kau neh usah bajet nak tau semua benda la""
tapi aku peduli apa.. selagi diri neh masih bernyawa,
setiap perkara perlu diketahui jua.
agar manfaatnya di kongsi bersama
jngan perkara yg berguna di biar bersahaja..
tapi ia untuk semua

ye memang hidup neh kita xboleh nak puaskan hati semua orang, 
tapi kita sebagai insan bergelar manusia
perlu mengetahui perihal seseorang
perlu lakukan yang terbaik untuk kesejahteraan sejagat

to my family::
i love u ALL
kalian terbaik buat diri ini..
xdak yang terbaik selain keluarga tercinta
my family,, :))


SEMESTER BARU ini 
mungkin akan membawa pengharapan yg cuku tinggi buat diri ini!!!
biar kali ini adalah yang terbaik dari sebelomnya
biarkan perkara yang berlalu pergi
dan hanya diimbas kembali utk kesedaran diri ini
agar terus memacu kearah kejayaan
dgn redha dari NYA

memang betol 
lepas neh aku belajar dkat gombakk!!!
lepas neh biaq result gempak!!!
 kena ingat pesan mak bapak!!!


hidup bermakna dengan usaha..
hidup gembira ade sahabat bersama..
hidup bahagia bersama keluarga tercinta..
hidup senang sentiasa..
hidup perlulah senantiasa dirahmatiNYA..

SEKIAN PENGAKHIRANNYA...
DOAKAN AKU MEMPEROLEH KEJAYAAN DENGAN REDHO DARI NYA!!!

wahai umat manusia 
ingatlah sentiasa
~hidup bukan ujian yang disangka indah~












5 comments:

cappuccino said...

ceyy.. GOMBAK tuu ,,k0 saje je eh menti0n LAEN2 ASASI KAT PETALING JAYA ~~

Aidil Suhaimee said...

alarr.....rilek ah SUE..saje je.. tapi memg betol an...xpe kau nanti jadi pengunjung tegar gmbak jgak...hhahaha

Mohammad Adhwa said...

aidil, buku HERO oleh Hilal Asyraf tu best tak? ade bawa gombak tak?

ayiel said...

nak pinjam buku JGN BERSEDIH~~~~

Aidil Suhaimee said...

muna :: buku jgan bersedih ak xbAWAk.. yg ade semua yg hasrizal pnya saje ak bwak